Βιβλιογραφία

[1] Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΕΚΠΑ (χ.χ.). Τι είναι η Πληροφοριακή Παιδεία. Ανακτήθηκε 15 Απριλίου 2023 από https://www.lib.uoa.gr/nc/mathaino-pos/arthro/article/ti-einai-i-pliroforiaki-paideia.html

[2] Από ακαδημαϊκές σημειώσεις Κουλούρης Α., Ευθυμίου Φ. (2023) που παραπέμπουν σε Bawden, D., & Robinson, L. (2015). Introduction to information science. Facet Publishing, p.5 (ελεύθερη μετάφραση)

[3] United Nations Educational Scientific and Cultural Organization. Sustainable Development Goals: The 17 Goals, Education. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου 2023 από https://www.un.org/sustainabledevelopment/el/education/

[4] ΕΡΤ, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου, 2023 από https://csr.ert.gr/keep/17-stoxoi-viosimis-anaptyxis/

[5] Δημήτριος, Μ. Σ. (2019). Ο 4ος Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για την Εκπαίδευση: Η προώθηση του στην Ελλάδα [Πανεπιστήμιο Πειραιώς]. https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/bitstream/handle/unipi/12433/Michalis_16016.pdf?sequence=1&isAllowed=y

[6] United Nations Educational Scientific and Cultural Organization (χ.χ.). Early Childhood Care and Education: Unesco. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου, 2023 από https://www.unesco.org/en/early-childhood-education

[7] United Nations Educational Scientific and Cultural Organization. The UNESCO Associated Schools Project Network (όπως αναφέρεται στο Δημήτριος Μ.Σ., 2019, p. 28)

[8] UNESCO-UNEVOC, International Centre for Technical and Vocational Education and Training (2023). Bonn. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου, 2023 από https://www.unbonn.org/UNEVOC

[9] Κρίκος, Α. (2022). Προκλήσεις και Ευκαιρίες Υλοποίησης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του Ο.Η.Ε. στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Μελέτη Εφαρμογής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής [Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής]. https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/bitstream/handle/11400/3319/Krikos_46147021.pdf?sequence=1&isAllowed=y

[10] Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (χ.χ.). Ανακτήθηκε 17 Απριλίου 2023 από https://www.aheg.gr/

[11] AccessITPlus- Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας. (χ.χ.). Ανακτήθηκε 20 Απριλίου 2023 από https://www.libver.gr/accessitplus-2011-2013/

[12] ISTAR Networks (χ.χ.). Ανακτήθηκε 20 Απριλίου 2023 από https://www.libver.gr/wp-content/uploads/downloads/2012/05/istarfr.pdf

[13] Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού (χ.χ.). Το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού αναπτύσσει, υποδέχεται και αναλαμβάνει τη διαχείριση του Greeklit. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου 2023 από https://hfc-worldwide.org/athens/το-ελληνικό-ίδρυμα-πολιτισμού-αναπτύ/

[14] Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, & Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (2023). Διδάσκοντας και μαθαίνοντας με την Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου 2023 από https://ayla.culture.gr/didaskontas-kai-mathainontas-me-tin-apk-martios-2023/

[15] Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (χ.χ.). Πληροφοριακός Γραμματισμός: Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος. Ανακτήθηκε 17 Απριλίου 2023 από https://www.nlg.gr/news/pliroforiakos-grammatismos-eve/


© 2023 - Τριανταφύλλης Νικόλαος
Πληροφοριακή Παιδεία 
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε